Aug 22, 2011

छोटी छोटी गैया-कृष्ण भजन

कृष्ण जन्माष्टमी के पावन अवसर पर अगला भजन प्रस्तुत है
मृदुल कृष्ण शास्त्री की आवाज़ में। इस भी आपने एक ना एक बार
अवश्य ही सुना होगा। काफी प्रसिद्ध भजन है ये।




भजन के बोल:

छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल

छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल
अरी छोटो सो मेरो मदन गोपाल

आगे आगे गैयाँ पीछे पीछे ग्वाल
आगे आगे गैयाँ पीछे पीछे ग्वाल
आगे आगे गैयाँ पीछे पीछे ग्वाल
आगे आगे गैयाँ पीछे पीछे ग्वाल
बीच में मेरो मदन गोपाल
बीच में मेरो मदन गोपाल

छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटो सो,छोटो सो,
छोटो सो मेरो मदन गोपाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल

छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल
अरी छोटो सो मेरो मदन गोपाल

छोटी छोटी सखियाँ मधुबन बाग़
छोटी छोटी सखियाँ मधुबन बाग़
छोटी छोटी सखियाँ मधुबन बाग़
छोटी छोटी सखियाँ मधुबन बाग़
रास रचावे मेरो मदन गोपाल
रास रचावे मेरो मदन गोपाल
रास रचावे मेरो मदन गोपाल

छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटो सो,छोटो सो,
छोटो सो मेरो मदन गोपाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल

छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटी छोटी गैयाँ छोटे छोटे ग्वाल
छोटो सो मेरो मदन गोपाल
अरी छोटो सो मेरो मदन गोपाल
...................................
Chhoti chhoti gaiya-Krishna bhajan

0 comments:

© Geetsangeet 2009-2020. Powered by Blogger

Back to TOP